معرفی دستگاه کپی

پاسخ به 5 پرسش رایج درباره ی مشکلات دستگاه های کپی

مشکلات دستگاه کپی
  • طی یک دهه فعالیت مستمر ما در صنعت دستگاه های کپی، در ارتباط با مشتریانمان و مشکلاتی که آنها در دستگاه های کپی خود با آن مواجه بودند، اطلاعاتی مفیدی را بدست آوردیم. در اینجا لیستی از 5 مشکل اساسی که مشتریان ما با آنها روبه رو شدند را با شما درمیان میگذاریم.

    مشکلات دستگاه کپی

    1. به درستی از صفحات وب پرینت گرفته نمی شود.
      صفحات وب اندازه یکنواختی ندارند، همیشه قبل از چاپ در مرورگر وب خود، پیش نمایش چاپ را بررسی کنید تا مطمئن شوید زمانی که فقط به صفحه اول نیاز دارید، صفحه بعد از صفحه اطلاعات را چاپ نمی کنید.
    2. دستگاه کپی به علت کارتریج های خالی کار نمی کند.
      سیگنال کارتریج خالی در بسیاری از چاپگرها فقط یک هشدار پیشگیرانه است که به شما اطلاع می دهد زمان تعویض فرا رسیده است. سعی کنید کارتریج کاملاً خالی نشود.
    3. کاغذ در دستگاه گیر کرده است.
      وقتی به طور مرتب کاغذ در دستگاه گیر می کند، ، مقصر اغلب یک تکه کاغذ کوچک است که در دستگاه به دام افتاده است. تمام صفحات کاغذ را از سینی بیرون بکشید و تمام فلپ های دستگاه کپی را باز کنید. دستگاه را خاموش کنید و از چراغ قوه و انبرک برای بیرون کشیدن نوار کاغذی مشکل ساز استفاده کنید. اکنون پروسه چاپ باید بدون هیچگونه مانعی انجام پذیرد.
      گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی
    4. کاغذ چاپ شده دارای لکه های سفید است.
      اگر شما روی صفحه ی چاپ شده لکه های سفیدی را مشاهده کردید، ممکن است به علت جذب رطوبت هوا توسط کاغذ باشد. از یک بسته کاغذ تازه و باز نشده استفاده کنید تا مطمئن شوید آیا مشکل هنوز وجود دارد یا نه.
    5. روی کار چاپ شده خط های سفید وجود دارد.
      اگر خط های سفید ناخواسته ای روی کاغذ چاپ شده وجود دارد، ممکن است نشانه وجود ذرات بین درام و کارتریج تونر باشد. کارتریج و درام را بیرون بکشید و پیش از قرار دادن مجدد آنها در دستگاه به آرامی ذرات را از روی آنها پاک کنید. اگر هنوز مشکل وجود داشت می توانید از یک سرویس کار راهنمایی بگیرید.
      مشکلات دستگاه کپی

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *