دسته‌بندی نشده

قیمت و خرید دستگاه کپی رنگی و سیاه و سفید

کم هزینه ترین دستگاه کپی
  • ابتدا باید گفت تمام شرکت های سازنده دستگاه کپی از نظر خود بهترین و کم ایرادترین دستگاه کپی را روانه بازار می کند. و ما باید به این نکته توجه کنیم که در ایران و شهر مورد نظر برای خرید دستگاه کپی خدمات، قطعات و مواد مصرفی تا چه حد فراهم می باشد و اینکه قیمت و هزینه آنها ثبات داشته باشد.
    در این مقاله سعی شده دستگاه کپی برای حداقل ده ساعت کار در روز و خدمات به موقع و فراوانی قطعات آن در کشور مورد بحث قرار بگیرد و بقیه دستگاه های کپی که این قابلیت ها را دارا نمی باشند یا به اصطلاح ضعیف تر باشند مورد بحث قرار نمی گیرند.
    در حال حاضر به صرفه ترین دستگاه کپی رنگی موجود در ایران که برای دفاتر فنی، کافی نت ها و مراکز آموزشی و شرکت ها قابل استفاده می باشد، دستگاه کونیکا c452 است. که خدمات آن در سراسر ایران انجام می شود و قطعات و مواد مصرفی آن در بازار فراوان و نسبت به دستگاه های هم رده ارزان تر می باشد. بهترین دستگاه کپی
    قیمت این دستگاه در حال حاضر بین 26 تا 29 میلیون متغیر است. دستگاه سیاه و سفید البته باید مقاوم و قیمت تونر و قطعات آن به صرفه و خدمات آن به موقع باشد.
    در حال حاضر بین دستگاه های کپی سیاه و سفید زیر 20 میلیون تومان، دستگاه کونیکا 652 و 654 و زیراکس 5890 و 5875 جز پر فروش ترین ها هستند. هر دو دستگاه قابلیت چاپ 20 هزار برگ در روز را دارند. و قیمت تونر و مواد مصرفی آنها نیز در پایین ترین سطح در بین دستگاه های هم رده خود می باشند.
    اسکن هر دو دستگاه رنگی می باشد و قابلیت چاپ کاغذ A3 را دارا می باشند. قیمت حال حاضر دستگاه زیراکس 5890 بین 16 تا 18 میلیون و کونیکا 652 بین 16 تا 18 میلیون متغیر می باشد.کم هزینه ترین دستگاه کپی

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *