معرفی دستگاه کپی

تفاوت کونیکا 451 و 452

تفاوت کونیکا 451 و 452
  • در این مقاله سعی داریم تفاوت های کونیکا c451 و c452 به صورت علمی و تجربی مورد بررسی قرار دهیم. شرکت کونیکا در سال 2003 در توکیو پایتخت ژاپن تاسیس شد. کونیکا مینولتا محبوبترین برند چاپ دیجیتال رنگی در سراسر دنیا و همچنین ایران می باشد.علت این محبوبیت استهلاک کم و فراگیری قطعات و مواد مصرفی آن در سراسر دنیا می باشد.موردی که در کونیکا های سری 1 و 2 مهم است داشتن دولوپر در تونر مشکی آنهاست .

    مهم ترین علتی که ماشین های چاپ کونیکا را به محبوب ترین برند تبدیل کرده است تونر شارژ با کیفیت آن است.

    کونیکا 451 نسل قبل کونیکا 452 است. تفاوت عمده این دو نسل در هیتر و کلینر ترانسفر و یونیت های ایمیج بخصوص ایمیج مشکی است. در واقع کونیکا 452 اصلاح شده کونیکا 451 هست. یونیت ایمیج مشکی 451 به علت نداشتن تنظیم کننده فاصله درام و تانک و همچنین بسته بودن کامل ایمیج مشکی مشکلات زیادی برای کاربر و سرویس کار به وجود می آورد.تونر شارژ کونیکا 452

    این مشکل در کونیکا 452 کاملا رفع شده و به نقطه قوت تبدیل شده و به قدری مورد استقبال قرار گرفته است که شرکت کونیکا مدل سیاه و سفید سری 2 را با نام 552 و 652 سیاه و سفید تولید و طراحی کرد که مورد استقبال مصرف کننده های این برند مخصوصا در ایران قرار گرفت.

    تفاوت عمده بعدی کیلینر تراسفر آنهاست . کلینر در سری 451 یک عدد براش دارد و دنده ها ضعیف تر طراحی شده که این مورد هم در سری 452 نیز کاملا رفع شده و به 2 براش و دنده های کاربردی و قوی تر تبدیل شده است.

     

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *